Predmeti koje
učenici izučavaju u prvom razredu:
Bosanski jezik i književnost
U prvom
polugodištu prvog razreda s učenicima se radi na razvoju govora. Učenici tokom
prvog polugodišta ovladaju glasovnom analizom riječi i pripreme se za pisanje
štampanih slova. U drugom polugodištu učenici usvajaju štampana slova latinice
(velika i mala), čitaju i radi se na razumijevanju pročitanog u skladu sa
individualnim razvojem učenika.
‘’Ukoliko se
obraćaš čovjeku na jeziku koji razumije, to ide u njegovu glavu. Ukoliko mu se
obraćaš na maternjem jeziku, to ide u njegovo srce’’ N.Mendela
Matematika
Cilj nastave
matematike u prvom razredu devetogodišnje osnovne škole je odgajanje i obrazovanje
učenika na osnovu formiranja osnovnih matematičkih pojmova i usvajanju sadržaja
kao što su uspoređivanje predmeta po osobinama i uzajamnom položaju (odnosu),
mjerenje veličina, mjerne jedinice, prirodni brojevi do 10, relacije među
njima, te operacije sabiranja i oduzimanja.
‘’Dobra odluka se
bazira na znanju – ne na brojkama.’’ Platon
Moja okolina
Upoznavanje živog
i materijalnog svijeta kroz igru - istraživačkog, logičkog i praktičnog
karaktera, kroz aktivnu komunikaciju i odnos prema sadržajima učenja u
neposrednoj okolini. Podstiče se i razvija stvaralačka mašta i stvaralačko
mišljenje. Učenici se upoznaju sa školom, godišnjim dobima, biljkama i
životinjama, upoznaju se sa vrstama saobraćajnih sredstava, te osposobljavaju
za sigurnost u saobraćaju. Učenici uče o kulturi komunikacije s odraslima i
vršnjacima u socijalnom okruženju, razvijaju i njeguju kulturne, higijenske i
radne navike.
‘’Privikni se na
ritam prirode, njena tajna je strpljenje.’’ R.W.Emerson
Muzička/glezbena kultura
Cilj nastave
predmeta Muzička/Glazbena kultura je buđenje interesa, ljubavi i razvoj
pozitivnog odnosa prema muzici, otkrivanje i razvoj senzibiliteta i
muzikalnosti, te dječijih kreativnih i estetskih sposobnosti.
Kroz individualno,
grupno i kolektivno muziciranje djeca se osamostaljuju i socijaliziraju.
Podstiče se, razvija i njeguje dječija kreativnost u muzici. Upoznavanjem
karakterističnih narodnih pjesama razvija se ljubav prema muzičkoj i
kulturnoj baštini BiH i domovini. Kod djece se podstiče razvoj trajnih interesa
i ljubav prema muzici kako bi ona postala njihova trajna potreba.
Likovna kultura
Na časovima
likovne kulture kod učenika se razvijaju sposobnosti posmatranja,
uočavanja, zaključivanja, snalažljivosti, te kreativno, konkretno i apstraktno
mišljenje i mašta. Radi se na orijentaciji u prostoru i predstavljanju
prostornih odnosa. Učenici treba da usvoje elementarne pojmove i
savladaju osnovne vještine pri upotrebi materijala i sredstava.
Tjelesni i zdravstveni odgoj
Briga o zdravlju djeteta
osnovni je princip na kojem se zasnivaju sadržaji Tjelesnog i zdravstvenog
odgoja u prvom razredu osnovne škole. Tom je principu sve podređeno. U ovom
nastavnom predmetu dijete usvaja osnovna znanja o zdravlju, stiče navike i
vještine, ali i uči kako da ih primijeni u životu. Dijete uči kako da postane
fizički spremno, lično predano u dnevnoj fizičkoj aktivnosti. Zadatak nastave
Tjelesne i zdravstvene kulture jeste promovisanje pozitivnih socijalnih
interakcija, svrsishodne i humane primjene psihomotoričkih sposobnosti,
motoričkih znanja, vještina i navika
‘’Vaša djeca nisu vaša djeca. Ona dolaze kroz vas, al ne od vas. I
premda su sa vama, ne pripadaju vama. Možete im dati svoju ljubav, ali ne i
svoje misli. Jer oni imaju vlastite misli.’’
I-2 razred:
Selma imamović rođena je 5. decembra 1990. godine u Sarajevu.
Osnovnu školu i V gimnaziju završava također u rodnom gradu. Magistrirala je
razrednu nastavu na Pedagoškom fakultetu u Sarajevu.
Tokom gimnazijskih dana bila je član nevladine organizacije, gdje
počinje njen angažman u radu sa mladim ljudima. Napreduje u zvanju edukatora i
trenera vršnjačke edukacije.
Kao student je volontirala u J.U. Zavod za specijalno obrazovanje i
odgoj djece „Mjedenica“ i u Udruženju „Dajte nam šansu“. Tamo je stekla iskustvo
u radu sa djecom sa različitim poteškoćama u razvoju.
Nakon završenog fakulteta radila je u više škola na području
Kantona Sarajevo. Lako se prilagođava u novoj sredini i na različite uslove
rada.
Angažman u O.Š. „Mehmed Handžić“ započinje u školskoj
2019/2020.godini kao učiteljica u V razredu.
Moto kojim se vodi je: „Dječiji um je um koji upija“ -
Montessori Marija.
Djeca kao spužve upijaju sve informacije i oblike ponašanja koja im
se prezentuju. Primarna uloga učitelja je da učenicima bude od pomoći u
razvoju svih njihovih fizičkih i psihičkih potencijala te da im pomogne u
dostizanju individualnog maksimuma. Stoga smo mi učitelji temelj njihovog
cjeloživotnog odgoja i obrazovanja, pa tako trebamo i djelovati.
Predmeti koje
učenici izučavaju u prvom razredu:
Bosanski jezik i književnost
U prvom
polugodištu prvog razreda s učenicima se radi na razvoju govora. Učenici tokom
prvog polugodišta ovladaju glasovnom analizom riječi i pripreme se za pisanje
štampanih slova. U drugom polugodištu učenici usvajaju štampana slova latinice
(velika i mala), čitaju i radi se na razumijevanju pročitanog u skladu sa
individualnim razvojem učenika.
Matematika
Cilj nastave
matematike u prvom razredu devetogodišnje osnovne škole je odgajanje i
obrazovanje učenika na osnovu formiranja osnovnih matematičkih pojmova i
usvajanju sadržaja kao što su uspoređivanje predmeta po osobinama i uzajamnom
položaju (odnosu), mjerenje veličina, mjerne jedinice, prirodni brojevi do 10,
relacije među njima, te operacije sabiranja i oduzimanja.
Moja okolina
Upoznavanje živog
i materijalnog svijeta kroz igru - istraživačkog, logičkog i praktičnog
karaktera, kroz aktivnu komunikaciju i odnos prema sadržajima učenja u
neposrednoj okolini. Podstiče se i razvija stvaralačka mašta i stvaralačko
mišljenje. Učenici se upoznaju sa školom, godišnjim dobima, biljkama i
životinjama, upoznaju se sa vrstama saobraćajnih sredstava, te osposobljavaju
za sigurnost u saobraćaju. Učenici uče o kulturi komunikacije s odraslima i
vršnjacima u socijalnom okruženju, razvijaju i njeguju kulturne, higijenske i
radne navike.
Muzička/glezbena kultura
Cilj nastave
predmeta Muzička/Glazbena kultura je buđenje interesa, ljubavi i razvoj
pozitivnog odnosa prema muzici, otkrivanje i razvoj senzibiliteta i muzikalnosti,
te dječijih kreativnih i estetskih sposobnosti.
Kroz individualno,
grupno i kolektivno muziciranje djeca se osamostaljuju i socijaliziraju.
Podstiče se, razvija i njeguje dječija kreativnost u muzici. Upoznavanjem
karakterističnih narodnih pjesama razvija se ljubav prema muzičkoj i
kulturnoj baštini BiH i domovini. Kod djece se podstiče razvoj trajnih interesa
i ljubav prema muzici kako bi ona postala njihova trajna potreba.
Likovna kultura
Na časovima
likovne kulture kod učenika se razvijaju sposobnosti posmatranja,
uočavanja, zaključivanja, snalažljivosti, te kreativno, konkretno i apstraktno
mišljenje i mašta. Radi se na orijentaciji u prostoru i predstavljanju
prostornih odnosa. Učenici treba da usvoje elementarne pojmove i
savladaju osnovne vještine pri upotrebi materijala i sredstava.
Tjelesni i zdravstveni odgoj
Briga o zdravlju
djeteta osnovni je princip na kojem se zasnivaju sadržaji Tjelesnog i
zdravstvenog odgoja u prvom razredu osnovne škole. Tom je principu sve
podređeno. U ovom nastavnom predmetu dijete usvaja osnovna znanja o zdravlju,
stiče navike i vještine, ali i uči kako da ih primijeni u životu. Dijete uči
kako da postane fizički spremno, lično predano u dnevnoj fizičkoj aktivnosti.
Zadatak nastave Tjelesne i zdravstvene kulture jeste promovisanje pozitivnih
socijalnih interakcija, svrsishodne i humane primjene psihomotoričkih
sposobnosti, motoričkih znanja, vještina i navika