III-1 Razred
Semina Damjanović je učiteljica III-1
razreda. Rođena 05.04.1989. godine u Crnoj Gori. Od 1998. godine živi u
Sarajevu, gdje završava Osnovnu školu "Grbavica I", Srednju
medicinsku školu - odsjek farmaceutski tehničar. U akademskoj godini 2012/13.
godini stiče zvanje Magistar razredne nastave. Za vrijeme master studija
uporedo završava pripravnički staž i polaže državni ispit.
Obzirom da je
istovremeno obavljala pripravnički staž i studirala, pokazala se kao izuzetno
fleksibilna i sposobna za obavljanje više radnih zadataka istovremeno i dobro
planira svoje vrijeme. Tri godine je bila angažovana kao farmaceutski tehničar.
Rad sa djecom u
odgojno-obrazovnom procesu započinje 2016. godine u Ustanovi "Amel i
Nur", kao učiteljica u produženom boravku. Svoj angažman u Osnovnoj školi
"Mehmed Handžić" započinje kao učiteljica I-1 razreda u školskoj
2018/2019. godini.
Vodi se motom: "Ono
što imaš, mnogi mogu imati, ali ono što jesi, niko ne može biti".
Predmeti koje izučavamo
u trećem razredu su:
Bosanski jezik i
književnost- U trećem razredu proširujemo znanje o pisanju riječi i
rečenica. Učimo imenice i glagole kao
vrste riječi i znamo međusobnu razliku. Pisaćemo pravilno riječcu ne i riječcu li uz glagol. Znamo slova latinice na razini automatizirane
radnje, pišu lijepo. Povezuju slova, a pisanje već ima lični pečat.
Usvajamo štampana slova ćiriličnog
pisma, radimo na ščitavaju,čitaju riječi, rečenice, teksta i razumijevanju pročitanog. Tekst štampan latiničnim pismom čitaćemo pravilno i
izražajno. Usvajaju se i proširuju znanja iz jezika,
kulture izražavanja i medijske kulture. Čitamo i pišemo lektire.
Matematika: U nastavi matematike u trećem razredu učenici će koristiti matematički jezik i simbole
za osnovne matematičke operacije u skupu brojeva do 100. Upoznajemo se sa novim računskim
operacijama, a to su množenje i dijeljenje. Uočavamo vezu i redoslijed između
osnovnih računskih operacija i vršimo provjeru jedne operacije pomoću druge. Upoznajemo se sa novim geometrijskim pojmovima i proširujemo
stečena znanja u oblasti mjera i mjerenja.Koristimo kreativnost i maštu za
rješavanje njima primjerenih problema.Koristimo jednostavni matematički jezikza
saopštavanje ideja. Učenici će pokazati više samopouzdanja i odgovornosti te prepoznati
ulogu i značaj matematike u svakodnevnom životu.
Moja okolina: U okviru ovog predmeta nastavljamo dalji rad na uočavanju
godišnjih doba i opisivanju promjena u prirodi. Upoznajemo se sa prirodom i
prirodnim procesima, orijentacijom u vremenu i prostoru. Upoznajemo se sa novim
geografskim pojmovima i proširujemo svoja znanja iz oblasti higijene.
Razvijamo pozitivan stav o školi, prirodnim ljepotama naše domovine i očuvanju
i zaštiti okoliša.Koristimo jednostavan naučni jezik za saopštavanje ideja i za imenovanje i opis
živih bića, tvari, pojava i procesa u prirodi i društvu.
Muzička kultura: Iz ovog predmeta
učenici će se upoznati sa novim kompozicijama. Učit će slušati i pjevati
različite pjesme, igrati dječije igre, izvoditi brojalice i svirati uz pomoc
Orffovog instrumentarija. Učenici će spoznati i razumijeti osnovne muzičke
pojmove (melodija, ritam, tempo, dinamika). Razvijat će samopouzdanje u
pjevanju i ljubav prema muzici. Primjenjivat će pravila u predviđenim muzičkim
igarama i skladno će muzicirati u kolektivu (hor). Sa
vidnim zadovoljstvom se uključuju i daju sve samostalniji doprinos u
interakciji ( projekti, koncerti, jubileji).
Likovna kulutura- Iz oblasti ovog predmeta učenici će da upoznaju i usvajaju nove
pojmove za različita likovna područja, te savladavaju vještine za upotrebu
različitih likovnih materijala i sredstava. Likovna kultura u trećem razredu
podrazumijeva proširivanje već usvojenih i povezivanja do sada stečenih
vizuelnih iskustava sa novim likovnim sadržajima u razumijevanju likovne umjetnosti.Proširuju znanja o različitim materijalima i tehnikama: vodenim bojama, gvašu,
temperi,kolažu, voštanom pastelu,suhom pastelu, flomasterima u boji. Učenici se usmeravaju na traženje sopstvenih, originalnih,
kreativnih rješenja u prikazivanju: prostora, scene i događaja, na osnovu
doživljenih iskustava.
Tjelesni i
zdravstveni odgoj - Iz oblasti ovog predmeta učenici
će razvijati svoje motoričke sposobnosti, osposobljavati se za samostalno
vježbanje, razvijati pozitivnu sliku o sebi, te razvijati svjest o očuvanju i
unaprjeđenju zdravlja. Nastavljamo sa izvođenjem motoričkih vježbi za
oblikovanje i pravilno držanje tijela. Radimo na razvijanju pozitivnih stavova,
spremnosti na saradnju i pomoći drugima u grupnim igrama. Radi se i na jačanju
psihofizičkih sposobnosti.
III-2 razred
Fatima Ćoralić je učiteljica III-2 razreda. Rođena u Bihaću 1988. godine. Nakon završene osnovne škole, završila je Srednju medicinsku školu u Sarajevu, smjer Farmaceutski tehničar, kroz koju je zavoljela hemiju i školovanje nastavila u tom smjeru.
Diplomirala je i magistrirala na Prirodno–matematičkom fakultetu u Sarajevu, na Odsjeku za hemiju.
U nastavi je zaposlena sedam godina, od toga petu godinu radi u Osnovnoj školi „Mehmed Handžić“.
Obzirom na to da je 2018.godine završila i master studij razredne nastave, zaposlena je na poslovima nastavnice hemije i učiteljice ovogodišnjg prvog razreda,
Njena filozofija je da je nastava poput pozorišta - koliko je maštovita i zanimljiva vaša predstava, toliko pažnje privučete. Koliko pažnje privučete, toliko publika koja vas sluša upamti i razumije.
Biti dobar nastavnik ne znači samo prenijeti znanje i vještine. Biti dobar nastavnik znači imati strpljenja i razumijevanja, biti oslonac, prijatelj svojim učenicima.
Predmeti koje učimo u trećem razredu godine su:
Bosanski jezik i
književnost- U trećem razredu proširujemo znanje o pisanju riječi i
rečenica. Učimo imenice i glagole kao
vrste riječi i znamo međusobnu razliku. Pisaćemo pravilno riječcu ne i riječcu li uz glagol. Znamo slova latinice na razini automatizirane
radnje, pišu lijepo. Povezuju slova, a pisanje već ima lični pečat.
Usvajamo štampana slova ćiriličnog
pisma, radimo na ščitavaju,čitaju riječi, rečenice, teksta i razumijevanju pročitanog. Tekst štampan latiničnim pismom čitaćemo pravilno i
izražajno. Usvajaju se i proširuju znanja iz jezika,
kulture izražavanja i medijske kulture. Čitamo i pišemo lektire.
Matematika: U nastavi matematike u trećem razredu učenici će koristiti matematički jezik i simbole
za osnovne matematičke operacije u skupu brojeva do 100. Upoznajemo se sa novim računskim
operacijama, a to su množenje i dijeljenje. Uočavamo vezu i redoslijed između
osnovnih računskih operacija i vršimo provjeru jedne operacije pomoću druge. Upoznajemo se sa novim geometrijskim pojmovima i proširujemo
stečena znanja u oblasti mjera i mjerenja.Koristimo kreativnost i maštu za
rješavanje njima primjerenih problema.Koristimo jednostavni matematički jezikza
saopštavanje ideja. Učenici će pokazati više samopouzdanja i odgovornosti te prepoznati
ulogu i značaj matematike u svakodnevnom životu.
Moja okolina: U okviru ovog predmeta nastavljamo dalji rad na uočavanju
godišnjih doba i opisivanju promjena u prirodi. Upoznajemo se sa prirodom i
prirodnim procesima, orijentacijom u vremenu i prostoru. Upoznajemo se sa novim
geografskim pojmovima i proširujemo svoja znanja iz oblasti higijene.
Razvijamo pozitivan stav o školi, prirodnim ljepotama naše domovine i očuvanju
i zaštiti okoliša.Koristimo jednostavan naučni jezik za saopštavanje ideja i za imenovanje i opis
živih bića, tvari, pojava i procesa u prirodi i društvu.
Muzička kultura: Iz ovog predmeta
učenici će se upoznati sa novim kompozicijama. Učit će slušati i pjevati
različite pjesme, igrati dječije igre, izvoditi brojalice i svirati uz pomoc
Orffovog instrumentarija. Učenici će spoznati i razumijeti osnovne muzičke
pojmove (melodija, ritam, tempo, dinamika). Razvijat će samopouzdanje u
pjevanju i ljubav prema muzici. Primjenjivat će pravila u predviđenim muzičkim
igarama i skladno će muzicirati u kolektivu (hor). Sa
vidnim zadovoljstvom se uključuju i daju sve samostalniji doprinos u
interakciji ( projekti, koncerti, jubileji).
Likovna kulutura- Iz oblasti ovog predmeta učenici će da upoznaju i usvajaju nove
pojmove za različita likovna područja, te savladavaju vještine za upotrebu
različitih likovnih materijala i sredstava. Likovna kultura u trećem razredu
podrazumijeva proširivanje već usvojenih i povezivanja do sada stečenih
vizuelnih iskustava sa novim likovnim sadržajima u razumijevanju likovne umjetnosti.Proširuju znanja o različitim materijalima i tehnikama: vodenim bojama, gvašu,
temperi,kolažu, voštanom pastelu,suhom pastelu, flomasterima u boji. Učenici se usmeravaju na traženje sopstvenih, originalnih,
kreativnih rješenja u prikazivanju: prostora, scene i događaja, na osnovu
doživljenih iskustava.
Tjelesni i
zdravstveni odgoj - Iz oblasti ovog predmeta učenici
će razvijati svoje motoričke sposobnosti, osposobljavati se za samostalno
vježbanje, razvijati pozitivnu sliku o sebi, te razvijati svjest o očuvanju i
unaprjeđenju zdravlja. Nastavljamo sa izvođenjem motoričkih vježbi za
oblikovanje i pravilno držanje tijela. Radimo na razvijanju pozitivnih stavova,
spremnosti na saradnju i pomoći drugima u grupnim igrama. Radi se i na jačanju
psihofizičkih sposobnosti.