Obzirom na to da mi u OŠ “Mehmed Handžić” čvrsto
vjerujemo da su škole odgojno-obrazovne ustanove u čijem centru je dijete,
izuzetna se važnost i pažna poklanjaju ovim dvama segmentima, te čvrstoj vezi
između porodice i škole, što su osnovni uslovi za uspjeh djeteta u svakom
smislu.
Kada se
tiče odgoja, smatramo da svako dijete u sebi nosi dobro i da je jedna od osnovnih
uloga škole da pomogne djetetu da samo otkrije i nauči kako da upotrebljava to
dobro.

To radimo
kroz nama svojstven program prepoznavanja pozitivnih primjera ponašanja kod učenika (4P), kroz koji na direktan i indirektan način kod učenika
podstičemo želju za lijepo ponašanje, te ih ujedno učimo primjerima lijepog
ponašanja. 4P program uključuje nekoliko aktivnosti koje su adekvatne uzrastu
učenika.
Naravno, Škola
ima uspostavljen i Pravilnik o nedozvoljenim oblicima ponašanja koji
jasno precizira koja su to nedozvoljena ponašanja i šta su posljedice tih
ponašanja za učenika. Te posljedice su stvari koje su konkretne i učenicima
relevantne.
Pored odgojne komponente, velika pažnja se poklanja
obrazovnom aspektu školovanja svakog učenika. Nastava u školi je cjelodnevnog
tipa, što omogućava dosta ugodniji, lakši i efikasniji pristup učenju, jer su
časovi raspoređeni u periodu od 8:30 do 15:00 sati.
Učenici nižih
razreda sve školske obaveze završavaju u školi, dok se obaveze koje učenici
imaju kod kuće uvode u periodu prelaska u predmetnu nastavu, te se povećavaju
kako učenici postaju stariji i zreliji. Na ovaj način, po završetku osnovne
škole učenici postaju spremni za obaveze koje nosi srednje obrazovanje.
U samoj
nastavi, ne umanjujući važnost ostalih predmeta, najviše pažnje se poklanja praktičnom znanju iz
maternjeg jezika, matematike, engleskog jezika, tehnologije i tjelesnog odgoja.
Čvrsto vjerujemo
da je učenje najefikasnije kada su učenici u centru i kada su uključeni u
proces učenja, te kada se znanje stavlja u kontekst i kada služi da podstakne
na razmišljanje. Jedan od osnovnih ciljeva nam je da, kroz implementaciju
Nastavnog Plana i Programa, kod učenika razvijemo kreativnost, kritičko
razmišljanje i sposobnost rješavanja problema.
Sve
navedeno postižemo kroz:
- stavljanje interesa
učenika u središte odgojno-obrazovnog procesa
- kvalitetnu interakciju
između učenika, nastavnika i roditelja
- aktivno učešće učenika u
donošenju važnih odluka u školi
- praktično učenje
informacijskih tehnologija
- učenje tri strana jezika
(engleski, arapski i njemački jezik)
- dodatne svakodnevne časove
učenja i instrukcije
- odjeljenja sa optimalnim
brojem učenika
- iskrenu brigu za djecu.

Viziju OŠ
“Mehmed Handžić” čine “moralan odgoj, jačanje identiteta i cjeloživotno
učenje” što su, ustvari, osnovne vrijednosti koje učenicima usađujemo u
karakter.
Mi to
radimo tako da “učenici sami otkrivaju potencijal u sebi”, što je ujedno i
misija naše škole.
Moto
naših učenika je: “Mi smo odgovorni, puni poštovanja i uvijek dajemo sve od
sebe,” a svi mi u OŠ “Mehmed Handžić” marljivo radimo kako bi naši učenici i
kao odrasle osobe živjele sa ovim motom.