• Pristup obrazovanju


  • Obzirom  na to da mi u OŠ “Mehmed Handžić” čvrsto vjerujemo da su škole odgojno-obrazovne ustanove u čijem centru je dijete, izuzetna se važnost i pažna poklanjaju ovim dvama segmentima, te čvrstoj vezi između porodice i škole, što su osnovni uslovi za uspjeh djeteta u svakom smislu.

    Kada se tiče odgoja, smatramo da svako dijete u sebi nosi dobro i da je jedna od osnovnih uloga škole da pomogne djetetu da samo otkrije i nauči kako da upotrebljava to dobro.

    To radimo kroz nama svojstven program prepoznavanja pozitivnih primjera ponašanjakod učenika (4P), kroz koji na direktan i indirektan način kod učenika podstičemo želju za lijepo ponašanje, te ih ujedno učimo primjerima lijepog ponašanja. 4P program uključuje nekoliko aktivnosti koje su adekvatne uzrastu učenika.

    Naravno, Škola ima uspostavljen i Pravilnik o nedozvoljenim oblicima ponašanja koji jasno precizira koja su to nedozvoljena ponašanja i šta su posljedice tih ponašanja za učenika. Te posljedice su stvari koje su konkretne i učenicima relevantne. 

    Pored  odgojne komponente, velika pažnja se poklanja obrazovnom aspektu školovanja svakog učenika. Nastava u školi je cjelodnevnog tipa, što omogućava dosta ugodniji, lakši i efikasniji pristup učenju, jer su časovi raspoređeni u periodu od 8:30 do 15:00 sati.

    Učenici nižih razreda sve školske obaveze završavaju u školi, dok se obaveze koje učenici imaju kod kuće uvode u periodu prelaska u predmetnu nastavu, te se povećavaju kako učenici postaju stariji i zreliji. Na ovaj način, po završetku osnovne škole učenici postaju spremni za obaveze koje nosi srednje obrazovanje.

    U samoj nastavi, ne umanjujući važnost ostalih predmeta, najviše  pažnje se poklanja praktičnom znanju iz maternjeg jezika, matematike, engleskog jezika, tehnologije i tjelesnog odgoja.

    Čvrsto vjerujemo da je učenje najefikasnije kada su učenici u centru i kada su uključeni u proces učenja, te kada se znanje stavlja u kontekst i kada služi da podstakne na razmišljanje. Jedan od osnovnih ciljeva nam je da, kroz implementaciju Nastavnog Plana i Programa, kod učenika razvijemo kreativnost, kritičko razmišljanje i sposobnost rješavanja problema.

    Sve navedeno postižemo kroz:

    -       stavljanje interesa učenika u središte odgojno-obrazovnog procesa

    -       kvalitetnu interakciju između učenika, nastavnika i roditelja

    -       aktivno učešće učenika u donošenju važnih odluka u školi

    -       praktično učenje informacijskih tehnologija

    -       učenje tri strana jezika (engleski, arapski i njemački jezik)

    -       dodatne svakodnevne časove učenja i instrukcije

    -       odjeljenja sa optimalnim brojem učenika

    -       iskrenu brigu za djecu.

    Viziju OŠ “Mehmed Handžić” čine “moralan odgoj, jačanje identiteta i cjeloživotno učenje”, što su ustvari osnovne vrijednosti koje učenicima usađujemo u karakter.

    Mi to radimo tako da “učenici sami otkrivaju potencijal u sebi”, što je ujedno i misija naše škole.

    Moto naših učenika je: “Mi smo odgovorni, puni poštovanja i uvijek dajemo sve od sebe,” a svi mi u OŠ “Mehmed Handžić” marljivo radimo kako bi naši učenici i kao odrasle osobe živjele sa ovim motom. 



















  •  
  •  
  •  
Osnovna škola "Mehmed Handžić"
Hamze Čelenke br. 1. Lužani, Ilidža-Sarajevo
Tel: (033) 626-077   Fax: (033) 764-111
Mobitel: (062) 757-557
Email: info@osmh.edu.ba