RAZREDNA NASTAVA


Godine razredne nastave su
temelj u obrazovanju, a učiteljice “majstori” koje taj temelj pažljivo kreiraju
i grade.
Stoga, obrazovanju učenika u ranim razredima svi u OŠ “Mehmed Handžić”
pristupamo maksimalno ozbiljno i posvećeno.
Nastavni sadržaji u navedenom
uzrastu učenika, prilagođeni su tempu usvajanja sadržaja za svakog učenika
individualno i u skladu sa njegovim sklonostima i mogućnostima.
Iz svake nastavne
oblasti koja se proučava postoji optimum koji svi učenici trebaju dostići.
U toku jedne sedmice školskim rasporedom
predviđeno je 35 nastavnih časova.
Učenicima u razrednoj nastavi školski
raspored je ispunjen redovnim časovima koji su propisani Nastavnim planom i
programom i dodatnim časovima koji omogućavju kvalitetan cjelodnevni boravak učenika
u školi.
Redovni časovi – su časovi na kojima se realizuje nastava po Nastavnom planu i programu Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo. Našim nastavnicima i učiteljima Nastavni plan i program je osnova uz pomoću kojeg se kod učenika razvijaju vještine potrebne za uspjeh u učenju i u životu generalno.

Dodatni časovi osnovnih predmeta – su časovi na kojima učenici stečena znanja sa redovnih časova
utvrđuju, nadograđuju, proširuju i produbljuju. Također, proučavaju se i neke
druge oblasti koje obogaćuju učeničko znanje i oplemenjuju njihov karakter.
U nižim razredima, od I do III razreda, učenici na dodatnim časovima završavaju i domaću zadaću, tako da kod kuće nemaju dodatnih školskih obaveza.
Međutim, u cilju razvijanja radnih navika potrebnih za dalje školovanje, učenicima IV i V razreda postepeno se uvode dodatni zadaci za samostalan rad kod kuće, a shodno sklonostima i potrebama pojedinih učenika.

Dodatni
časovi neobaveznih predmeta – u sklopu ovih časova učenici
razredne nastave imaju i časove iz drugih oblasti, kao što su:
Cambridge
program engleskog jezika– ovaj program za cilj ima razvijanje
konverzacijskih sposobnosti i pripremanje učenika za polaganje Cambridge
ispita. Nastavnik koji vodi ovaj program, na kraju svake školske godine,
interno testira učenike i roditeljima preporuči oficijelne ispite koji se
realizuju u certificiranim centrima za polaganje Cambridge ispita.
Arapski jezik – kako je ovo drugi strani jezik
u našoj školi, koji se izučava od V razreda, učenici ranijih razreda se za
njega pripremaju već od II razreda kroz upoznavanje sa arapskim pismom,
osnovnom terminologijom i poučnim pričama.
Sport – mi u OŠMH čvrsto vjerujemo
da sa zdravim tijelom, koje se normalno razvija, kognitivno učenje je puno
lakše. Također smo svjesni važnosti osobina poput kolegijalnosti, razumijevanja
različitosti, sposobnosti prihvatanja pobjede i poraza i sposobnosti
socijalizacije za sveobuhvatan razvoj djeteta. Stoga se učenici na ovim
časovim, kroz igru, imaju priliku da se zdravo i uspješno razvijaju fizički,
kognitivno i karakterno.
Odgojno-rekreativne aktivnosti – na
ovim časovima učenici u relaksiranoj atmosferi i ugodnom ambijentu vrijeme
provode pripremajući se za nastupe na priredbama, spravljajući čestitke za
praznike i pripremajući ukrase za dom i školu. Ovdje učenička kreativnost i
individualnost može doći do potpunog izražaja, a posebna pažnja se poklanja
razvijanju pozitivnih karakternih osobina kod učenika.
Čitanje – je jedan od projekata u našoj školi koji ima
za cilj da potakne učenike da od malih nogu razvijaju kulturu čitanja. Kroz
vrijeme provedeno u čitanju, učenici će svakako osjetiti mnoge koristi, od
obogaćivanja rječnika do posjedovanja bezvremenskog znanja, a osim toga razvijat
će i vizualne vještine te maštu. Odrastat će u više socijalno osjetljiva bića
koja su svjesna svoje okoline i ljudi, te će svojim samopouzdanjem i primjerom
biti uzor i povod mnogoj djeci da uvide koliko je čaroban svijet knjiga.
Sveukupno gledano, djeca koja čitaju i uživaju u tome su djeca koja će
mijenjati svijet.
