Protokol o nedozvoljenim oblicima ponašanja i
mjerama sankcionisanja učenika, u OŠ„Mehmed Handžić“ je u upotrebi od 2017/2018.
školske godine.
Cilj Protokola je postavljanje adekvatnih smjernica
i instrukcija djelovanja svih sudionika odgojnog procesa, u slučajevima pojave
neprihvatljivih i nedozvoljenih oblika ponašanja kod učenika.
U primarnom fokusu Protokola je zaštita učenika, regulisanje
prava, obaveza i odgovornosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, te
transparentan i sistematičan pristup svakom pojedincu i svakom incidentu.
Protokol o nedozvoljenim oblicima ponašanja segmentiran
je na četiri nivoa djelovanja, koji se razlikuju po intenzitetu, stepenu
rizika, učestalosti nedozvoljenih oblika ponašanja te posljedicama i
konsekvencama učinjenog.
Kada se tiče odgovornosti i posljedica neprihvatljivih
i nedozvoljenih oblika ponašanja, Protokol jasno definiše nivoe i mjere
sankcionisanja koji su prilagođeni uzrastu i koji za cilj imaju da učenika
navedu na razmišljanje i želju i volju za poboljšanjem.
Moralni odgoj, jačanje identiteta i cjeloživotno
učenje su vrijednosti koje učenici usvajaju u našoj školi kao prihvatljive
norme ponašanja, a kroz primjenu
Protokola uče se razvijanju samosvijesti i lične odgovornosti, te razvijanju
socio-emocionalnih vještina potrebnih za dalje školovanje i život.